ΚΡΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ

ΚΡΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣΒιογραφικό Είμαι συνταξιούχος Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του ΕΜΠ, μετά από 40 χρόνια εργασίας σε εταιρείες βιομηχανικές (Αργυρομεταλευμάτων και βαρυτίνης, Βιοχάλκο) και τεχνικές (ΕΔΟΚ – ΕΤΕΡ , ΕΤΕΚΑ, Αττικό Μετρό, ΕΡΓΟΣΕ). Ως εργαζόμενος στην ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ, πρωτοστάτησα στην ίδρυση του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας που εκπροσωπούσε 3.000 μέλη και διετέλεσα δύο θητείες γενικός γραμματέας του. Παράλληλα,…